Известие

Collapse
No announcement yet.

Нещо ново ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нещо ново ...

    Някой запознат ли е с това - мнения и евентуални впечатления ако е вивдано наживо
    http://www.pulstar.com/

  • #2
    Скептичен съм - чудеса не са възможни......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Абе недей да си толкова скептичен. Вътре имало втора мини бубина май. Друг начин за увеличение на мощността на искрата не вивдам

      Comment


      • #4
        Ако иридиевите осигуряват достатъчно изгаряне, тия и 3 бубини да имат, няма как да изгорят нещо дето е 100% изгоряло......
        Даже ще нагорещяват главата повече и ще изпушва двгто по бързо.....да не говорим че както гледам и светели повече, клапаните до един ще са осветени и ще ги болят очичките.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
          Ми такива слухове се пускат - че спарковете сдавали багажа бързо, щото 8 свещи много вдигали целзиите......ся верно че са глупости, ама и това с тия свещи мисля е същото......
          Братле, свещите не греят. Важното е да дадат мощна искра за да запалят бързо сместа

          Comment


          • #6
            Ей такова си сложете http://www.youtube.com/watch?v=xWdbei3ZE1k&NR=1

            http://www.youtube.com/watch?v=bs-Uk511S_I&NR=1

            И ставате оксиженисти.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Ей такова си сложете [url]

              http://www.youtube.com/watch?v=bs-Uk511S_I&NR=1

              И ставате оксиженисти.
              На това бензин не му трябва, само на искра ще върви

              Comment


              • #8
                Ами ако се погледне от гледна точка на перформънса значи ощещават 10к.с на 500к.с. корвет (или там каквото е) Падасе някъде около 2% вероятно. А сега като се погледна че се обещават 3-5 % само от спортен филтър и по 20-30 к.с. от ртемап (говоря са нашите коли) малко не ми се вижда да изкочи заек от тази трънка> А и за да се повиши мощността трябва да се извърши повече работа от двигателя, а той сам по себесипревръща химичната енергия на горивото в топлина а топлината е механична работа. Тук не ми се вярва да се вдига количеството топлина защото количеството гориво е същото а и фронта на пламъка пак си е същия, а количесвото гориво ис изгаря горе долу всичкото. Истина е че колкото повече гориво изгори около и малко след ГМТ толкова по добре но дали се постига само то силно светещи свещи не съм сигурен. Наистина може да се пробва но чудеса не трябва да се очакват.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Единственото което може да помогне по-добрата иска е да възпламенява по-бедни смеси. Нищо друго няма да се усети освен по тихата работа на мотора може би.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Единственото което може да помогне по-добрата иска е да възпламенява по-бедни смеси. Нищо друго няма да се усети освен по тихата работа на мотора може би.
                    ...и гладка
                    145 QV ex.
                    146 Boxer TOTAL ex.
                    147 T.S. Sele top

                    Lancia Dedra 2000 16

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                      Ами ако се погледне от гледна точка на перформънса значи ощещават 10к.с на 500к.с. корвет (или там каквото е) Падасе някъде около 2% вероятно. А сега като се погледна че се обещават 3-5 % само от спортен филтър и по 20-30 к.с. от ртемап (говоря са нашите коли) малко не ми се вижда да изкочи заек от тази трънка> А и за да се повиши мощността трябва да се извърши повече работа от двигателя, а той сам по себесипревръща химичната енергия на горивото в топлина а топлината е механична работа. Тук не ми се вярва да се вдига количеството топлина защото количеството гориво е същото а и фронта на пламъка пак си е същия, а количесвото гориво ис изгаря горе долу всичкото. Истина е че колкото повече гориво изгори около и малко след ГМТ толкова по добре но дали се постига само то силно светещи свещи не съм сигурен. Наистина може да се пробва но чудеса не трябва да се очакват.
                      Не, чудеса не се очкват. Очаква се мощната искра да "изгори колкото се може повече гориво около и малко след ГМТ" Но това подобрява и режима на работа на двигателя, което също е важно.
                      А колкото до спортните филтри - те имат по-широки пории вкарват повече мръсотия в двигателя и съответно го съсипват по-бързо

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                        Не, чудеса не се очкват. Очаква се мощната искра да "изгори колкото се може повече гориво около и малко след ГМТ" Но това подобрява и режима на работа на двигателя, което също е важно.
                        А колкото до спортните филтри - те имат по-широки пории вкарват повече мръсотия в двигателя и съответно го съсипват по-бързо
                        е това да се докаже е малко сложно и трудно по принцип може в лабораторни условия да се монтира датчик който да мери нялягането в горивната камера в процеса на гренето и тогава налягането като се наложи по градусите на коляновия вал на двигателя ще се види дали първо с въпросните свещи горивото изгаря с по голямо налягане ин дали индикаторната диаграме е по пълна и "обемиста" около ГМТ. Другото е силно светещи свещи и обещания. само не разбрах електродите на тези свещи от какъв материал са че да им дават такава гаранция а и пък и изкрата да е много силна.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                          е това да се докаже е малко сложно и трудно по принцип може в лабораторни условия да се монтира датчик който да мери нялягането в горивната камера в процеса на гренето и тогава налягането като се наложи по градусите на коляновия вал на двигателя ще се види дали първо с въпросните свещи горивото изгаря с по голямо налягане ин дали индикаторната диаграме е по пълна и "обемиста" около ГМТ. Другото е силно светещи свещи и обещания. само не разбрах електродите на тези свещи от какъв материал са че да им дават такава гаранция а и пък и изкрата да е много силна.
                          И аз това се чудя

                          Comment

                          Working...
                          X